شناسهٔ خبر: 5654 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد مديركل راه و شهرسازی كرمانشاه از پروژه‌های شرق استان

بهادری بازدید مديركل راه و شهرسازي استان كرمانشاه در اولين روز كاری از سال جديد به اتفاق مديران زير مجموعه مديريتش در سفر يكروزه از پروژه‌هاي شرق استان بازديد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه، عبداله بهادري در اين سفر، بازديد خود را در سه زمينه راه، مسكن مهر و حوزه فني اجرايي برنامه ريزي کرده و از پروژه‌هاي شهرستان‌هاي هرسين، صحنه و كنگاور بازديد کرده و از نزديك ميزان پيشرفت فيزيكي و ريالي اين پروژه ها را مورد بررسي قرار داد.

وي در زمينه راه اصلي از پروژه هاي سه راهي پليس راه بيستون به پل چهر، سه راهي نهاوند كنگاور به نهاوند بازديد به عمل آورده و عملكرد پيمانكاران اين حوزه را بررسي کرد.

عبداله بهادري قسمتي از بازديد خود را به راه روستايي در شهرستانهاي هرسين و صحنه و كنگاور اختصاص داده و پيشرفت فيزيكي پروژه هاي راه روستايي در اين شهرستانها بررسی کرد.

مديركل راه و شهرسازي استان كرمانشاه در اين بازديد پروژه هاي مسكن مهر دادگستري، بهزيستي و مشاغل آزاد هرسين و مسكن مهر امام رضاي صحنه و مسكن مهر مهر دشت و مهر آوران كنگاور مورد بازديد قرار داده و در جريان ميزان پيشرفت فيزيكي پروژه قرارگرفت.

وي در زمينه ساخت واحداث تاسيسات دولتي وعمومي نيز از پروژه هاي دهكده فني وحرفه اي هرسين، و احداث ساختمان اداري هلال احمر كنگاور را نيز مورد بازديد قرار داد. لازم به ذكر است در اين سفر يكروزه مديران مسكن و ساختمان، فني و اجرايي، ساخت و توسعه راهها و مدير راهداري مهندس بهادري را همراهي کردند./

نظر شما