شناسهٔ خبر: 56552 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی و رفع مشکلات پایانه مسافربری شهید سیامک طاهری

بازدید رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل استان هرمزگان از بررسی و رفع مشکلات پایانه مسافربری شهید سیامک طاهری در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و  نقل جادهای استان هرمزگان ایرج علیزاده جلسه‌ای به همراه محسن کامرانی و معاون و مسئولین دفاتر شرکت‌های مسافربری شهرستان بندر لنگه در خصوص بررسی و رفع مشکلات پایانه مسافربری شهید سیامک طاهری و حوزه حمل و نقل مسافر برگزار شد.

رئیس اداره شهرستان بندر لنگه گفت: مسئولین دفاتر شرکت‌های حمل و  نقل مسافربری می‌توانند با تعامل و هم‌فکری مسائل و مشکلات را برطرف کنند.

در ادامه محسن کامرانی رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل استان هرمزگان گفت: پایانه‌های مسافربری هر شهری پیشانی و ویترین یک شهر هستند و باید به بهترین شکل مدیریت شوند که در حال حاضر پیگیر سیستم های جدید و به روزهستیم تا با راه‌اندازی آنها در پایانه‌های مسافربری مشکلات را برطرف سازیم.

کامرانی گفت: هر چه سریعتر بازدید مشترک شهرداری و انجمن و نماینده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به کنترل و هوشمند سازی پایانه و رفع مشکلات نمازخانه پایانه شهید سیامک طاهری شهرستان بندرلنگه باید صورت پذیرد./

نظر شما