شناسهٔ خبر: 56553 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد:

صدور ۱۶۰ هزار و ۲۲۲ هزار بارنامه در استان زنجان

باربری کامیون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت :  ۱۶۰هزار و ۲۲۲ برگ بارنامه از ابتدای  سال جاری تا ۷ مرداد در استان زنجان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسای، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، ایرج دست نشان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان با بیان اینکه در مدت یاد شده ۲ میلیون و ۴۶۱هزار و ۱۳۳ هزار تن بار جابجا شده است،گفت: سیمان، خاک معدنی، سیلیس، گازوییل، میلگرد، شمس آهن ،گندم ،سنگ آهن ، رول کاغذ و انواع بنزین، بیشترین کالاهای جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل جادهای کالا استان هستند.

وی گفت: ۷۸ شرکت حمل و نقل کالا در ۳ پایانه باری و با بیش از ۴ هزار دستگاه خودروی سنگین و  حدود ۷ هزار نفر راننده در بخش حمل و نقل کالای استان مشغول فعالیت هستند و سالانه بیش از ۹۵ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: اخذ کمیسیون اضافی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای از رانندگان، ممنوع است و رانندگان فعال در حوزه حمل ونقل جاده ای بین شهری می بایست این موارد را سریعا گزارش دهند. 

دست نشان افزود: سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ )داخلی ۵ ) جهت دریافت هر گونه انتقاد، شکایت و دیدگاه فعالان این حوزه و به خصوص رانندگان در مورد دریافت کمیسیون اضافی وضعیت خدمات رسانی در شبکه جاده ای و عدم پرداخت به موقع کرایه و همچنین وضعیت عملکردی شرکت های حمل و نقل و دیگر نکات مورد نظر در دسترس است.
وی خاطرنشان ساخت : سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱   ،پایگاه اطلاع رسانی  www.۱۴۱.ir وو صندوق پستی -۳۷۷۳- ۱۴۱۵۵ سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای نیز آماده دریافت گزارشات در خصوص موارد ذکر شده است  .

نظر شما