شناسهٔ خبر: 5657 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از محورهای مواصلاتی استان

عوارضی گیلان مدیر کل راه و شهرسازی گیلان طی بازدیدی از وضعیت محورهای مواصلاتی و راهدارخانه‌های استان، از عملکرد راهداران تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان خاوری در بازدید از وضعیت راه ها و راهدارخانه های استان، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از خیر و برکت برای مجموعه بزرگ راه و شهرسازی، از تلاش کلیه همکاران بویژه راهدارن پرتلاش تقدیر کرد و گفت: اگرچه حفظ و حراست از سرمایه های ملی یک وظیفه عمومی تلقی می شود اما نمود این وظیفه درمورد راهداران بسیار پررنگتر جلوه می کند. راهدارانی که در همه ایام سال تمام توان خود را به حفظ وحراست از شبکه راهها به‌کار گرفته‌اند و بدون هیچ چشم داشتی خدمت رسانی به خلق را سرلوحه کار خود قرارداده و در این استان از هیچ کوششی فرو گذار نمی کنند.

وی حضور کثیر مسافران نوروزی را نمونه بارز این خدمت رسانی عنوان کردو افزود: ورود مسافران و گردشگران نوروزی به استان گیلان و تردد در محورهای مواصلاتی ضمن آنكه اجرای دقیق عملیات راهداری نوروزی را طلب می کند، فرصت مناسبی برای اثبات شایستگی و توانایی راهداران استان در ارائه خدمت بی منت به مردم است.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به فعالیت مستمر ایستگاه ها و اكیپ های راهداری از حضور ۳۹ اکیپ راهداری در محورهای استان خبر داد و گفت: ۳۹ اکیپ راهداری با بکار گیری ۳۸۱ نفر نیروی راهداری و استفاده از ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین کار نظارت بر محورهای مواصلاتی و رفع نواقص و مشکلات احتمالی را بر عهده دارند./

نظر شما