شناسهٔ خبر: 56572 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه مهرآباد خبر داد:

افزايش رضايتمندی مسافران از تسهيلات فرودگاهی مهرآباد

صفی نیا مديرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به ارزيابی کيفيت خدمات فرودگاهی (ASQ) در کوارتر سوم ۲۰۱۸ از افزايش سطح رضايتمندی مسافران از خدمات و تسهيلات اين فرودگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، ميرسعيد صفی‎نیا با اعلام اين خبر گفت: در دوره قبل ۳۵۰ پرسشنامه به زبان‎های فارسی، انگلیسی و عربی بین مسافران مهرآباد توزیع و پس از تکمیل از سوی مسافران به دفتر مرکزی ASQ مونترال کانادا ارسال شد که در این دوره نیز همین روال پيش مي رود.

مديرکل فرودگاه مهرآباد  توضیح داد: طرح کیفیت خدمات فرودگاهی در راستای الزام ارتقای حقوق شهروندی و خدمات فرودگاهی به مسافران و مراجعان فرودگاه، پس از بررسی نقاط ضعف و کاستی‌ها از دیدگاه مسافران و تلاش برای ایجاد تحولات در زمینه صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای خدمات مناسب فرودگاهی در فرودگاه مهرآباد در حال اجراست. این ارزیابی ها به ما کمک کرد که بهتر بتوانیم در مسیر خواسته های مسافران و مراجعان فرودگاه مهرآباد حرکت كنيم و در چند روز شروع کوارتر سوم ۲۰۱۸ رضایمندی بالاتری نسبت به دوره های قبلی از تسهیلات فرودگاهی در نظرات مسافران مشهود است.

وی با بيان اينكه در ارزيابي اخير، مسافران بر امنيت بالا و برخورد خوب كاركنان مهرآباد تاكيد كرده اند، افزود: همچنين مسافران از دسترسی آسان به امکانات بانکی به دلیل وجود خودپرداز در تمام ترمینال ها  و نيز اینترنت رایگان اظهار رضايت كرده اند.

صفی نیا گفت: با ایجاد فروشگاه های یکپارچه در ترمینال های فرودگاه مهرآباد سطح دسترسی مسافران به امکانات خرید ارتقا يافته و از سوي ديگر با نصب و جانمایی کیوسک های اطلاع رسانی، اطلاعات پرواز در قسمت های مختلف ترمینال ها به دو زبان انگلیسی و فارسی سطح اطلاع رساني به مسافران از وضعیت پرواز و کانترها و گیت های پذیرش افزايش يافته است.

وی افزود: یکی دیگر از موارد شاخص در ارزیابی این دوره، رضایتمندی از تلاش برای تسهیل تردد و کاهش سردرگمی مسافران به دلیل تعدد ترمینال های فرودگاه مهرآباد و ديگري تکمیل سایت های اطلاع رسانی از اماکن و ارائه خدمات با نصب تابلوها بوده است که مسافر در بدو ورود به فرودگاه در جریان مسیر و دسترسی به اماکن مورد نظر قرار می گیرند.

صفي نيا همچنين به کسب رضایتمندی صد درصدی از امکان دریافت کارت پرواز به وسیله کیوسک های خود پذیرش و نيز پذیرش اینترنتی مسافران پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در ترمینال ۴ اشاره كرد و گفت: ASQ در جهت توجه به مشتری‌مداری و حقوق شهروندی در دنیا مطرح است و فرودگاه‎های متقاضی از سراسر جهان سالیانه طی چهار دوره (کوارتر) در این طرح شرکت می‌کنند. در این طرح براي ارزیابی و رسیدن به ایده آل نهایی تلاش می كنند و ما از این ارزیابی به نتایج خوبی رسیده ایم.

نظر شما