شناسهٔ خبر: 56590 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان صورت تاکید شد؛

ساماندهی معابر مقدمه‌ای برای توسعه و آبادانی مناطق است

جلسه موارد متعددی از موارد جاری شهرهای استان اصفهان در كمیسون ماده ۵ این هفته استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان، در كمیسیون ماده ۵ استان كه به ریاست علی مقدس زاده  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و باحضور حجت اله غلامی مدیر كل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر اعضا برگزار شد ۶۵ مورد از موارد اصلاح،تعیین و دقیق سازی خط بدنه،تقلیل ویا تعریض عرض گذر، درخواست افزایش ارتفاع،حذف و یا اضافه كردن گذر وتغییر كاربری مربوط به شهرهای  تیران، عسگران، رضوان شهر، فلاورجان، قهدریجان، پیربكران، ایمان شهر، چادگان، و قمصر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در خصوص درخواست كاهش عرض گذر معابر به دلیل عدم توان  شهرداری در تعریض گذرگفت: بهتر است به فكر آیندگان باشید و طرح هایی را كه اكنون قابلیت اجرا ندارند باقی بماند تا در زمان مناسب اجرا گردد.

وی در خصوص درخواست ضابطه ساختمانی مبنی بر بالا بردن ارتفاع پنجره از كف توسط شهر قمصر برای جلوگیری از مشرفیت ساختمانها گفت: دید پنجره به بیرون حق عمومی مردم است و كور كردن دید پنجره ها حق الناس است و از نظر شهرسازی نباید دید مردم به بیرون از ساختمان گرفته شود .

حجت اله غلامی نیز در رابطه با كاهش عرض گذر در شهر قهدریجان گفت:  پارامتر های محرك توسعه خدمات روبنایی و ساماندهی معابر است و ساماندهی معابر مقدمه ای برای آبادانی یك منطقه است

نظر شما