شناسهٔ خبر: 56614 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی خبر داد:

اعزام ۶۰۰۰ زائر از فرودگاه مشهد به سرزمين وحی/ رضايتمندی زائران از نحوه خدمت رسانی و تسهيلات فرودگاهی

فرودگاه مشهد با گذشت ۱۲ روز از آغاز عمليات حج تمتع ۹۷، تا کنون شش هزار زائر از فرودگاه مشهد به سرزمين وحی اعزام شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان خراسان رضوی؛ مدیرکل فرودگاه های استان با ارایه ی گزارشی از عملکرد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در عملیات رفت زائران به حج تمتع ۹۷؛ از موفقیت آمیز بودن روند اعزام حجاج و رضایتمندی زوار بیت الله الحرام از روند خدمت رسانی و ارایه ی تسهیلات مطلوب به آنان خبر داد.

قاسم زاده در این خصوص گفت: تا به امروز که ۱۲ روز از عملیات اعزام حاجیان خراسانی به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد می گذرد؛ تعداد ۶۰۲۲ زائر با ۱۷ پرواز عازم عربستان شده اند و عملیات اعزام حجاج تا بیستم مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: تا نهم مردادماه در مجموعِ ۱۷ پرواز حج انجام شده که به لحاظ آماری ۹۵ دقیقه تعجیل داشته ایم و تمام تلاش خود را انجام می دهیم که این رویه ادامه یابد.

لازم به ذکر است در جریان عملیات حج تمتع سال ۹۷ تعداد ۱۲ هزار و ۶۸۳ زائر در قالب ۹۱ کاروان از خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی می شوند و عملیات بازگشت زائران از تاریخ ۵ شهریورماه ۹۷ تا بیستم شهریورماه انجام می شود.

نظر شما