شناسهٔ خبر: 56662 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد:

محدودیت‌های ترافیكی چهارشنبه ۱۰ مرداد الی شنبه ۱۳ مرداد ۹۷

تقاطع غیرهمسطح مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور آخرین ممنوعیت‌های ترافیکی امروز چهارشنبه تا شنبه سیزدهم مردادماه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور آخرین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جاده‌ای را تا شنبه ۱۳ مرداد اعلام کرد. این محدودیت‌ها به شرح ذیل است.

یک: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر  امروز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۵/۱۰ الی ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۷/۰۵/۱۳ از محورهای كرج – چالوس، هراز، فیروزكوه و محور تهران –  سمنان –  مشهد و بالعكس ممنوع است.

در این خصوص اما تردد موتور سیكلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیك بلامانع خواهد بود.

محور كندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۵/۱۲ الی ساعت یک بامداد روز شنبه ۹۷/۰۵/۱۳ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۵/۱۲ الی یک بامداد روز شنبه ۹۷/۰۵/۱۳  از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یكطرفه خواهد بود.

۳- نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی و یا فاسدشدنی):

۱-۳- محور كندوان: تردد انواع تریلر، كامیون و كامیونت از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۲-۳- محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

ب- تردد كلیه كامیون‌ها و كامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۵/۱۰ و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های  ۹۷/۰۵/۱۱ و ۹۷/۰۵/۱۲ از محور هراز ممنوع است.

برچسب‌ها:

نظر شما