شناسهٔ خبر: 56679 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش تردد ورودی به خراسان شمالی

جاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: تردد ورودی در محورهای استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰.۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان گفت: در این مدت تردد ۲ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۲۱۳ دستگاه خودروی ورودی به استان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای استان تردد های خودروها در جاده ها را ثبت می کنند افزود: شمار ترددهای ورودی به استان در چهارماهه سال گذشته، ۲ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۵۳۱ دستگاه گزارش شده است.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: در این مدت شمار ترددهای خروجی از استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵.۰۹ درصد افزایش یافته است.

بدیعی مقدم اظهار کرد: در چهار ماهه سال جاري ۲ میلیون و ۹۷۹ هزار و ۳۶۴ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۵۹۴ دستگاه وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت اوج ترددها در ساعت ۱۹ تا ۲۰ گزارش شده است افزود: ۸۷.۶۵ درصد از تردد های ثبت شده مربوط به ناوگان سبک و مابقی مربوط به ناوگان سنگین بوده است.

این مدیر استانی گفت: در این مدت بیشترین ترددها در محور هاي شيروان – بجنورد و بالعكس، بجنورد - اسفراين و بالعكس و قوچان - فاروج به ثبت رسیده و کم تردد ترين محور ها جاجرم - سنخواست، اميرآباد - جاجرم و بالعكس و سنخواست - جاجرم بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این مدت محور ميامي - گرمه و بالعكس، اميرآباد - جاجرم، چمن بيد - جنگل گلستان (رباط قره بيل) بيشترين سهم تردد وسايل نقليه سنگين را به خود اختصاص داده است.

نظر شما