شناسهٔ خبر: 56694 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گزارش می‌دهد:

رگبار پراکنده باران در شمال غرب، ارتفاعات البرز و جنوب هرمزگان/ وزش بادهای شدید همراه با گردوخاک در جنوب غرب، شرق و جنوب شرق

آب و هوا براساس مدل‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و همچنین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری در سه روز آینده شمال غرب، ارتفاعات البرز و برخی نقاط در استان‌های ساحلی خزر شاهد رشد ابر و بارش پراکنده باران گاها همراه با رعدوبرق و وزش‌های باد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس مدل‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و همچنین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری در سه روز آینده شمال غرب، ارتفاعات البرز و برخی نقاط در استان‌های ساحلی خزر شاهد رشد ابر و بارش پراکنده باران گاها همراه با رعدوبرق و وزش‌های باد خواهد بود.

طی این مدت به جز شمال غرب و ارتفاعات البرز و همچنین نواحی ساحلی خزر، جنوب هرمزگان و کرمان و همچنین جنوب شرق فارس هم شاهد رگبار باران خواهد بود و وزش باد هم دور از انتظار نیست.

بادهای شدید امروز و فردا شرق و جنوب شرق کشور را درخواهد نوردید و به همین ترتیب خیزش گردوخاک در منطق زابل دور از انتظار نخواهد بود.

همین پدیده در جنوب غرب کشورمان طی یکی، دو روز آینده منطقه را در برخواهد گرفت و شاهد گردوخاک در این مناطق هم می‌توان بود.

بر این اساس دریای عمان به خصوص شرق آن همچنان مواج است و توصیه می‌شود هنگام بهره‌گیری تمام موارد امینی رعایت شود.

تهران امروز هم در ادامه روزهای گرم تابستانی خود آسمانی صاف تا کمی ابر را به خود دید و در بعضی اوقات شاهد وزش باد بودیم. پایتخت بیشینه دمای ۳۷ درجه بالای صفر را تجربه کرد تا روند خنک شدن تهران طی چند روز آینده را شاهد باشیم.

دمای هوای امروز و فردا استان‌های کشور را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.

نظر شما