شناسهٔ خبر: 5670 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ترافیک بزرگراه‌های استان قزوین نیمه سنگین است

محدودیت ترافیکی رییس پلیس راه استان قزوین گفت: با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی، شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه های کرج به قزوین، قزوین به رشت و قزوین به زنجان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سرهنگ بهرام زینلی روز جمعه به ایرنا گفت: ترافیک جاده ساوه به بویین زهرا، مسیر ورود خودروها به قزوین از سمت جنوب این استان نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

وی از رانندگان خواست به دلیل ترافیک نیمه سنگین راه های ارتباطی این استان با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند.

رییس پلیس راه استان قزوین همچنین به سرنشینان عقب خودروها توصیه کرد نسبت به بستن کمربند ایمنی خود در طول سفر اقدام کنند.

وی گفت: براساس گزارش های پلیس، بیشتر مجروحان حوادث جاده ای مربوط به سرنشینان عقب خودروها اعلام شده، از این رو بستن کمربند ایمنی برای این افراد ضروری است.

سرهنگ زینلی افزود: با توجه به ادامه موج سرما و بارش باران و برف از روز یکشنبه هفته آینده، به رانندگانی که قصد عبور از جاده های این استان را دارند توصیه می شود تجهیزات ایمنی مورد نیاز از جمله لاستیک یخ شکن، زنجیر چرخ، پتو و جیره غذایی خشک به همراه داشته و قبل از ورود به مسیرهای کوهستانی نسبت به پرکردن باک خودرو خود اقدام کنند.

استان قزوین دارای شش هزار ۶۷۱ کیلومتر راه است که ۲۱۷ کیلومتر آن آزادراه، ۲۶۷ کیلومتر بزرگراه، یک هزار و ۳۶۷ کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و ۸۲۰ کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما