شناسهٔ خبر: 56723 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

شامگاه ۱۱ مرداد انجام شد:

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پیاده راه بوعلی

بازديد وزیر راه و شهرسازی به همراه استاندار، نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی، معاون معماری و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از پیاده راه بوعلی شهر همدان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی به همراه نیکبخت استاندار همدان، محمد سعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی، هوشنگ عشایری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و چند تن از نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی از پیاده راه بوعلی و پروژه احداث موزه مرکزی میدان امام بازدید کرد.

 یکی از ۶ خیابان اصلی شهر همدان در مرکز شهر یعنی مسیر خیابان بوعلی حدفاصل آرامگاه بوعلی و میدان امام (ره) که از خیابان‌های پرتردد شهر همدان است تبدیل به پیاده راه شده و به‌طور کلی مورد رضایت مردم و مسئولان قرار گرفت. 

این این پروژه به طول ۶۰۰ متر به عرض ۳۰ متر با بر آورد هزینه ۶۰ میلیارد ریال ساخته شده و المان‌های نورپردازی، مبلمان شهری و آبیاری قطره‌ای نیز بهره مند است.

 سایت موزه نیز در میدان مرکزی شهر همدان در امتداد پیاده راه اکباتان ایجاد می شود که تپه هگمتانه را به آرامگاه بوعلی سینا متصل می‌کند. قرار است در این سایت موزه اشیا کشف شده در میدان امام به نمایش عموم گذاشته شود.

 

 

 

نظر شما