شناسهٔ خبر: 56789 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

به منظور نوسازی ناوگان صورت گرفت:

فرود ۵ فروند ای‌تی‌آر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه مهرآباد تهران

هواپیما هما ۵ فروند هواپیمای ATR۷۲-۶۰۰ با فرود در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ، پیوستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ۵ فروند هواپیمای ای‌تی‌آر برجامی دقایقی پیش در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشستند.

در این مراسم عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، اعضای کمیسیون عمران مجلس ازجمله رضایی کوچی رییس کمیسیون، اصغر فخریه کاشان مشاور وزیر در امور بین‌الملل، علی عابدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، رحمت‌اله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی و فرزانه شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) حضور دارند.

این ۵ هواپیما با رجیسترهای EP-ITL، EP-ITK، EP-ITJ، EP-ITI و EP-ITM به ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» پیوستند تا تعداد ATR های این شرکت به ۱۳ فروند و تعداد هواپیماهای برجامی آن به ۱۶ فروند افزایش پیدا کند.

ای هواپیما‌ها که روز گذشته با شماره پروازهای IRA۷۰۳L، IRA۷۰۲K، IRA۷۰۱J، IRA۷۰۰I و IRA۷۰۴M از فرودگاه تولوز فرانسه پرواز کرده بودند، پس از یک سوخت‌گیری در فرودگاه ارومیه و ۱۱ ساعت پرواز، در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران فرود آمدند.

گفتنی است کماکان احتمال تحویل ۳ فروند ای‌تی‌آر دیگر به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

نظر شما