شناسهٔ خبر: 5680 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح شد:

جاده‌های استان تهران رکورددار بیشترین تردد نوروزی/ ثبت ۱۵.۵ میلیون تردد/ تنها یک نفر فوتی در تصادفات جاده‌های استان تهران

فريبرز واحدي مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تردد ۱۵ میلیون وسیله نقلیه تا امروز هشتم فروردین ماه در محورهای مواصلاتی استان تهران خبر داد.

فریبرز واحدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت تردد مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار کرد: استان تهران مثل تمام سنوات گذشته مبدا بسیاری از سفرهای نوروزی است و امسال هم ترافیک زیادی در محورهای مواصلاتی استان شاهد هستیم.

وی ادامه داد: از ۲۵ اسفند تاکنون ترافیک در این مسیرها نیمه سنگین بود و مشکل خاصی برای تردد در استان تهران نداشتیم.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، بر اساس آماری که دستگاه‌های تردد شمار ارائه کردند تاکنون ۱۵ میلیون و ۴۷۰ هزار تردد در تمام محورهای استان تهران به ثبت رسیده است.

واحدی افزود: از این تعداد یک میلیون و ۱۷۰ هزار تردد برای روز گذشته ۷ فروردین است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره میزان تصادفات جاده‌ای تاکید کرد: در تصادفات سال ۹۴ تاکنون تنها یک نفر فوتی در جاده‌های استان تهران به ثبت رسیده است.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی استان تهران تا روز گذشته نمک‌پاشی و برف‌روبی در محورهای استان تهران انجام شد و در هفته نخست سفرهای نوروزی اکیپ‌های زمستانی مشغول فعالیت بودند./

نظر شما