شناسهٔ خبر: 56860 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ستاد شهرستانی بازآفرینی شهری پایدار بابل مطرح شد:

بررسی فرآیند ارائه تسهیلات بانکی و جذب بیشتر محل‌های هدف/ ضرورت تجمیع اراضی خرد و ایجاد معابر و شبکه‌های دسترسی مناسب

جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی شهری پایدار بابل با حضور رئیس شورای شهر ، معاون بازآفرینی شهری مسکن اداره کل راه و شهرسازی و سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، حنظله تقی پور رئیس اداره راه و شهرسازی بابل ضمن اعلام این خبر افزود: در این جلسه درخصوص تسهیلات بانکی و جذب بیشتر محل‌های هدف و تجمیع اراضی خرد و ایجاد معابر و شبکه‌های دسترسی مناسب و استاندارد مقرر شد کارگروههای بازآفرینی شهری؛ سریع تر فعال سازی و نتایج به دبیر کمیته بازآفرینی شهری ارسال شود.

مهندس تقی پور  ضمن  تاکید بر برنامه ششم توسعه و سند ملی راهبردی احیاء، بهسازی ، نوسازی و توانمند سازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری ،توانمند سازی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را از مهمترین اهداف ستادهای بازآفرینی شهری پایدار عنوان کرد.

وی  در ادامه  در ارتباط با سیاست های دولت در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و همچنین نحوه جذب اعتبار و توزیع اعتبارات مطالبی رابیان و ابراز امیدواری کرد که با پیگیری های بعمل آمده انشااله شاهد تحولات و تغییرات خوبی در محلات هدف شهر بابل و سایر شهرهای استان باشیم.

گفتنی است در پایان جلسه سایر اعضای حاضر در این نشست نظرات خود رابیان و تصمیماتی اتخاذ شد./

نظر شما