شناسهٔ خبر: 56881 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در راستای تحقق خدمات دولت الکترونیک صورت گرفت؛

راه‌اندازی سامانه جامع امور دریانوردان

سامانه معاون اداره کل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی از راه اندازی سامانه جامع امور دریانوردان خبر داد و گفت: راه‌اندازی سامانه ایجاد شده در جهت کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب دریانوردان از طریق حذف مراجعات حضوری، امکان پرداخت اینترنتی و بررسی آنلاین وضعیت صدور اسناد دریانوردی شامل گواهینامه‌های شایستگی و مهارت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین یونسی درباره سامانه جامع امور دریانوردان، افزود: در این سامانه کلیه دریانوردان در سراسر کشور قادر هستند ضمن آگاهی از سوابق دریایی، کلیه درخواست های خود از قبیل ثبت درخواست شرکت در آزمون ها و همچنین استعلام اسناد دریانوردان را به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام دهند.

وی درباره رویکرد سازمان بنادر در گسترش خدمات الکترونیکی، تصریح کرد: راه اندازی سامانه ایجاد شده در جهت کاهش هزینه های ایاب و ذهاب دریانوردان از طریق حذف مراجعات حضوری، امکان پرداخت اینترنتی و بررسی آنلاین وضعیت صدور اسناد دریانوردی شامل گواهینامه های شایستگی و مهارت است.

یونسی از رونمایی تفاهم نامه با شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران جهت دریافت و ارسال اسناد دریانوردان از طریق سامانه مذکور در آینده نزدیک خبر داد

نظر شما