شناسهٔ خبر: 56884 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

صبح امروز صورت گرفت:

بدرقه حجاج مازندرانی با حضور قائم مقام شرکت فرودگاه‌ها

اعزام حجاج نخستين گروه زائران حج تمتع استان مازندران در مراسمی با حضور قائم مقام مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران عازم مدينه شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، شامگاه گذشته حسین اسفندیاری، قائم مقام مدیرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور فرودگاه ها به همراه سید محمود رضوی، سرپرست عملیات حج شركت برای بازدید از روند اعزام نخستین گروه حاجیان استان مازندران وارد فرودگاه ساری شد و از نزدیك در جریان فرایند تحویل بار زائران قرار گرفت.

اسفندیاری همچنین صبح امروز (۱۵ مرداد) در آیین بدرقه نخستین گروه حجاج امسال استان مازندران شركت كرد. این گروه ساعت ۵:۴۰ دقیقه از ساری عزیمت كردند و دومین گروه نیز ساعت ۱۰:۳۰ فرودگاه ساری را به مقصد مدینه ترك كردند. امسال ۳۴۰۰ زائر استان مازندران در قالب ۱۲ پرواز تا ۲۱ مرداد عازم بیت الله الحرام می شوند.

از دیگر برنامه های سفر اسفندیاری می توان به بازدید از سایت كمك ناوبری، جاده منتهی به فرودگاه و نیز پروژه های بازسازی ساختمان آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما، توسعه اپرون، نصب چیلرها و تصفیه آب اشاره كرد.

وی همچنین دیداری با استاندار مازندران برای تبادل نظر در راستای اجرای برنامه های توسعه ای فرودگاه های استان خواهد داشت.

نظر شما