شناسهٔ خبر: 56954 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مه‌آبادی در پیام تبریک به مناسبت روز خبرنگار مطرح کرد؛

هيچ اقدام بزرگی بدون حضور حرفه‌ای خبرنگاران نتیجه مطلوب نخواهد داشت

مه‌آبادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ هفدهم مردادماه(روز خبرنگار) را به تمامی اصحاب رسانه به ویژه آنان که در عرصه صنعت فرودگاهی فعالیت می کنند، تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، متن پیام تبریک رحمت اله مه آبادی به شرح زیر است:

به نام خداوند لوح و قلم

در اهمیت و جایگاه قلم و صاحب آن همین بس که خداوند لایزال به قلم و آنچه می نویسد، قسم یاد کرده است. علم اندوزی و آموزش نیز جز با زبان نگارش؛ آن هم به دست صاحبان علم و هنر میسر نیست و خداوند عالِم نیز جهان را به تدبیر و علم بنا ساخته است و صاحبان دانش و منتقل کنندگان آن نزد کردگار بی همتا جایگاهی بس رفیع دارند.

خبرنگاران که جان گرانمایه و عمر ارزشمند خویش را صرف تولید و انتقال خبر، مصاحبه و گزارش می کنند، از ارکان توسعه در دنیای مدرن محسوب می شوند و بدون شک؛ هیچ اقدام بزرگ و قابل توجهی بدون حضور و فعالیت حرفه ای آنان به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

خوشبختانه صنعت فرودگاهی از اندیشه، عمل و اقدام حرفه ای خبرنگاران تخصصی این حوزه بهره فراوان برده است و اینجاب بسیار خرسندم که از طرف خودم و تمامی اعضای خانواده بزرگ صنعت فرودگاهی، سپاسگزار تمامی تلاش ها و اقدامات شما اصحاب رسانه باشم.

هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار، فرصتی را فراهم می آورد تا بار دیگر احساس واقعی خودم مبنی بر قدردانی صمیمانه از شما خبرنگاران و اصحاب گرانقدر رسانه را به رشته تحریر درآورم و بر نیاز صنعت فرودگاهی به شما و تلاش حرفه ای شما بزرگواران برای دستیابی به اهداف متعالی این صنعت در راستای ساختن ایران آباد تاکید کنم./

نظر شما