شناسهٔ خبر: 56968 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک جهانی به مناسبت روز خبرنگار؛

کوشش خستگی ناپذیر و فداکاری ویژگی‌های بارز خبرنگاران

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز ضمن تبریک فرارسیدن ۱۷ مرداد، ویژگی‌های بارز خبرنگاران را کوشش خستگی ناپذیر و فداکاری دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی

با سلام و احترام

هفدهم مردادماه هر سال، یادآور کوشش خستگی ناپذیر و فداکاری بارز کسانی است که رسالت همیشگی خود را آگاهی بخشی به جامعه و گام برداشتن برای رشد و توسعه همه جانبه کشور می‌دانند. 

همزمان با این روز، همت والا و پر ثمر شما را همراه با یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع رسانی به ویژه شهید «محمود صارمی» و سید شهیدان اهل قلم شهید«مرتضی آوینی» تقدیر نموده و از درگاه حضرت حق برای تمامی اهالی خبر و اطلاع رسانی در ادامه این راه توفیق روزافزون مسئلت دارم. 

سنگینی و سختی کار، خطرات احتمالی و مسئولیت‌های اجتماعی شما عزیزان بر کسی پوشیده نیست، از این رو این فرصت را غنیمت شمرده و بر خود فرض می‌دانم ضمن گرامیداشت این روز و سپاس فراوان از شما که با انعکاس اخبار، بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همواره یاری‌گر ما در اجرای برنامه‌ها برای پیشرفت و آبادانی استان سرافراز البرز بوده‌اید، تشکر و قدردانی خود را نسبت به پیشگامان دانایی در عرصه اطلاع رسانی اعلام دارم.

امید است در کنار هم برای تحقق آگاهی به عنوان یکی از حقوق همگانی ملت شریف ایران کوشا باشیم. 

نظر شما