شناسهٔ خبر: 56979 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

بازدید مدیران راه و شهرسازی از رسانه‌ها در خراسان شمالی

بازدید رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی از حضور معاونان راه و شهرسازی استان در دفتر روزنامه‌های محلی و خبرگزاری‌های استان به مناسبت ۱۷ مرداد، روزخبرنگار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی خراسان شمالی، سیدداود دانشمند، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی در این دیدارها که از دو روزنامه بومی استان، روزنامه خراسان شمالی و روزنامه اتفاقیه و خبرگزاری ایرنا صورت پذیرفت، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: روز خبرنگار فرصت خوبی است تا از نزدیک جویای حال خبرنگاران باشیم و ابراز تشکر و قدردانی خود را از تلاش های خبرنگاران عزیز در طول یک سال داشته باشیم.

دادجو، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان نیز به موضوع نقد در روزنامه ها اشاره کرد و افزود :وظیفه خبرنگاران انتقاد است، ولی انتقادی مناسب است که منصفانه باشد.

علیمردانی، معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه گفت: روزنامه ها و خبرگزاری های استان تا حدودی توانسته اند نظر مردم را به خود جلب کرده و مخاطبان بی شماری داشته باشند.

در این جلسه معاونان راه و شهرسازی استان از تلاش ها ،همکاری ها ،همدلی ها و نقدهای خبرنگاران متخصص در حوزه راه و شهرسازی در یک سال گذشته تشکر کردند./

نظر شما