شناسهٔ خبر: 57003 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عظیمیان در پیام تبریک به مناسبت روز خبرنگار مطرح کرد؛

خبرنگاران پلی میان مردم و مسئولان

حمیدرضا عظیمیان حمیدرضا عظیمیان*: می گویند ملتی پیروز است که تاریخش را خود بسازد و آن را ازجایی و کسی وام نگرفته باشد. ایران و ایرانی چنین ملتی است. کمتر مناسبتی و روزی هست که ایرانیان درتاریخ پرفراز و نشیبشان به آن دست نیافته باشند و یکی از آن مناسبت‌ها روز خبرنگار است.

۱۷ مرداد ماه، سالروز شهادت محمود صارمی به دست تروریست های طالبان در محل کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان؛ رویدادی که در زمان وقوع تلخ بود و تاسف بار، اما از آن پس بهانه‌ای شد برای تجلیل از تلاش‌های زنان و مردانی که سودای آگاهی و آگاه‌سازی از حقیقت در سر دارند.

نباید از یاد برد که خبرنگاران پلی هستند میان مسئولان و مردم؛ هیچ تلاشی از آنها به ثمر نمی رسد مگر آنکه دو سوی این طیف همراه و همدل با آنها و با یکدیگر باشند. به وظایف و تعهداتشان پایبند و از حقوق شان آگاه باشند. پاسخگویی به ساحت مطبوعات و اعتماد به آنها آجرهای این پل دو سویه است. خبرنگاران نمی‌توانند وظیفه خود را انجام دهند مگر زمانیکه ما مسئولان بپذیریم که موظفیم به آنها پاسخگو باشیم و آنها بدانند راهی جز جلب اعتماد مردم ندارند.

این روز را به تمامی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، گزارشگران و دیگر فعالان حوزه رسانه که هدفی جز اعتلا و پیشرفت ایران بزرگ در سر ندارند تبریک می‌گویم و از خداوند متعال توفیق روز افزون آن‌ها را خواستارم.

*معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن

نظر شما