شناسهٔ خبر: 57033 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد:

محدودیت‌های ترافیکی تا شنبه ۲۰ مرداد

جاده چالوس مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آخرین محدودیت‌های ترافیکی را تا ابتدای هفته پیش رو شنبه ۲۰ مرداد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آخرین محدودیت‌های ترافیکی را تا ابتدای هفته پیش رو شنبه ۲۰ مرداد به شرح ذیل اعلام کرد.

 ۱.موتورسیكلت :

تردد موتور سیکلت که از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه آغاز شده بود همچنان ادامه داشته و تا ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۷/۰۵/۲۰ تردد از محورهای كرج – چالوس، هراز، فیروزكوه و محور تهران –  سمنان –  مشهد و بالعكس ممنوع است. در این زمینه تردد موتور سیكلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیك بلامانع خواهد بود.

۲.محور کرج -چالوس:

الف: تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است.

ب: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ فردا جمعه مورخ ۹۷/۰۵/۱۹ الی ساعت یک بامداد روز شنبه مورخ ۹۷/۰۵/۲۰ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۵/۱۹ الی یک بامداد روز شنبه ۹۷/۰۵/۲۰  از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یكطرفه خواهد بود.

۳محور هراز:

الف: تردد کلیه ترلیرها از محور هراز ممنوع است.

ب:تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در ادامه ممنوع از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه امروز ۹۷/۰۵/۱۸هم از ساعت ۸ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۹۷/۰۵/۱۹ از محور هراز ممنوع است.

نظر شما