شناسهٔ خبر: 57057 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

بهره‌برداری از ۳۰ کیلومتر از بزرگراه تبریز- هریس- اهر در سال جاری/ تكميل مهم‌ترین پروژه‌های آذربایجان‌شرقی یک خواسته عمومی است

آخوندی در جمع وزیر راه و شهرسازی بعد از بازدید از پروژه آزادراه تبریز- اهر- هریس گفت: امسال حدود ۳۰ کیلومتر از این مسیر افتتاح شده و برای استفاده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به بازدید خود از پروژه بزرگراه اهر-هریس-تبریز گفت: پروژه بزرگراه اهر-تبریز، باتوجه به تردد ۳۰ هزار نفری از این مسیر یکی از مهم‌ترین پروژه‌های آذربایجان‌شرقی است، لذا یک خواسته عمومی به شمار می‌رود.

آخوندی  طول این مسیر را در حدود ۹۰ کیلومتر اعلام كرد و افزود: خوشبختانه اکنون این پروژه از دو طرف در حال اجرا است.

وی ادامه داد: سال گذشته بخشی از بزرگراه اهر- تبریز افتتاح شد و اکنون ۳۵ کیلومتر ازاین مسیر زیر بار ترافيك رفته است. امسال نیز چیزی در حدود ۳۰ کیلومتر دیگر از این پروژه به بهره‌برداری مي‌رسد، تا بتوانیم بخش دیگری از این مسیر را برای استفاده مردم آماده کنیم.

این عضو کابینه دوازدهم به مساله تامین مالی این پروژه اشاره کرد و گفت: علی‌رغم تمام محدودیت‌هایی که در تامین مالی وجود دارد، این پروژه کاملا زنده است.

آخوندی افزود: یکی از مشکلات فنی موجود، یک ترانشه  به طول ۳ کیلومتر است. امروز از این ترانشه بازدید کردم، خوشبختانه کارگاه کاملا فعال بود و با جدیت کار می‌کردند. امیدوارم بتوانیم این پروژه را در اختیار مردم قرار دهیم.

گفتنی است وزیر راه و شهرسازی، صبح جمعه در جریان سفر خود به استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی از پروژه بزرگراه اهر- هریس- تبریز بازدید کرد.

نظر شما