شناسهٔ خبر: 57108 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرکل فرودگاه‌های استان آذربايجان خبر داد:

افتتاح پروژه بهسازی ترمينال فرودگاه اروميه تا کمتر از دو ماه ديگر

 فرودگاه ارومیه مديرکل فرودگاه های استان آذربايجان غربی با اشاره به پيشرفت ۹۸ درصدی بهسازی ترمينال داخلی فرودگاه اروميه از پايان اين پروژه تا حدود ۵۰ روز ديگر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران، كمال پرهيزكار با اعلام اين خبر عنوان كرد: با تكميل آسانسور و پله برقی، بهسازی ترمينال به پايان خواهد رسيد.

وي همچنين با اشاره به جانمايی دستگاه DVOR فرودگاه اروميه از نصب و راه اندازی اين سامانه تا پايان تابستان خبر داد و افزود: مطالعات بهسازی باند فرودگاه در حال انجام است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان از جانمايی محل ساخت پست روشنایی باند فرودگاه ارومیه  نيز خبر داد و گفت: اعتبار مورد نياز براي اين پروژه بالغ بر يك ميليارد و ۲۰۰ ميليون ريال است. ساختمان فعلی پست برق روشنایی باند در لندساید فرودگاه قرار دارد که فاصله زیاد آن از سطوح پروازی و عبور کابل های تغذیه از زیر ساختمان‌ها مشکلاتی را به وجود آورده است. 

وي افزود: با احداث ساختمان جدید به مساحت ۱۰۰ مترمربع در نزدیکی ایستگاه ایمنی زمینی با فاصله کمتر از سطوح پروازی شاهد برطرف شدن موانع خواهيم بود.

نظر شما