شناسهٔ خبر: 57149 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در شرکت فرودگاه‌ها عنوان کرد:

تاکید شرکت فرودگاه‌ها بر اتمام سريع عمليات بتن‎ريزی اپرون فرودگاه تبريز

باند بتنی فرودگاه تبریز در جريان بازديد از پروژه‎های در دست اجرای فرودگاه تبريز، غلامحسين باقريان، عضو هئيت مديره و معاون عمليات فرودگاهی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوايی ايران، بر اتمام عمليات بتن‎ريزی پروژه توسعه اپرون اين فرودگاه تا قبل از فرا رسيدن فصل سرما تاکيد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی، غلامحسین باقریان در حاشیه این بازدید که امروز، ۲۱ مرداد، با حضور حسین اسفندیاری قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها، سید محمود رضوی سرپرست عملیات حج و مصطفی صفایی، مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی و پیمانکاران و مشاوران پروژه انجام شد، گفت: پروژه‎های توسعه و بهسازي اپرون و همچنین توسعه ترمينال شماره ۳ فرودگاه تبریز جزو مهمترین پروژه‎های فرودگاه تبریز هستند که با بهره‎برداری از آنها این فرودگاه گام مهمی در مسیر پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر بر خواهد داشت.

معاون عمليات فرودگاهي با ابراز رضایت از پیشرفت دو پروژه مهم فرودگاه تبریز تاکید کرد که عملیات بتن‎ریزی پروژه توسعه و بهسازی اپرون بتنی باید تا قبل از فصل سرما به اتمام برسد.

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی نیز ضمن توضیحاتی در مورد پروژه‎های در دست اجرای فرودگاه تبریز گفت: پروژه توسعه و بهسازی اپرون بتنی و تاکسی وی‎های ارتباطی این فرودگاه با اعتباری بالغ بر ۲۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در حال اجرا است که با اتمام آن ظرفیت پذیرش پارکینگ هواپیمای فرودگاه تبریز به بیش از دو برابر افزایش می‎یابد.

مصطفی صفایی با اشاره به اینکه  ترمینال ۳ فرودگاه تبریز با هزینه‎ایی بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات این شرکت به  مساحت ۷۸۷ متر مربع افزایش می‎یابد، گفت: این پروژه از اول سال آغاز شده است با دقت و سرعت در حال انجام است.

گفتنی است در جریان این بازدید حاضران علاوه بر پروژه‎های گفته شده از قسمت‎های مختلف فرودگاه مانند ترمینال حج، سالن مستقبلین، ترمینال اصلی و همچنین عملیات تحویل بار حجاج بیت الله الحرام بازدید کردند.

نظر شما