شناسهٔ خبر: 5716 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسي ايمني محورهاي استان انجام شد:

بازديد مديركل راه و شهرسازي و فرماندهي پليس راه استان مازندران از محورهاي شرياني

بازدید به منظور بررسي ايمني محورهاي استان در ايام نوروز ، مديركل راه و شهرسازي استان مازندران و فرماندهي پليس راه اين استان از محورهاي شرياني هراز ، سوادكوه و ساري _ كياسر بازديد نمودند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس حيدر نوروزي مديركل راه و شهرسازي استان در اين بازديد ضمن قدرداني از تلاش هاي نيرهاي پليس راه استان و همكاراي آنها با عوامل راهداري عنوان كرد : راههاي ارتباطي استان مازندران به دليل گردشگر پذير بودن و نزديكي به پايتخت و برخورداري  از مواهب طبيعي از اهميت خاصي برخوردار است و از راههاي بسيار پرترافيك محسوب مي شود. فاصله كم مراكز جمعيتي در مازندران و تراكم شهرها در اين استان نيز اهميت راههاي  درون استاني را افزايش ميدهد و موقعيت خاصي را از اوضاع حمل ونقل جاده اي راههاي استان پديد مي آورد.

وي ادامه داد :يكي از راهكارهاي برون رفت از محروميت و حركت به سوي توسعه پايدار ، ايجاد راه دسترسي و مواصلاتي بوده كه الحمدا... در دولتهاي قبلي و دولت يازدهم عنايت ويژه اي به اين مهم شده است.

سرهنگ جعفر محمدنژاد فرمانده پليس راه استان مازندران نيز در اين بازديد عنوان نمود : حوادث ترافيكي در سيستم حمل و نقل جاده اي سالانه باعث مرگ ومير افراد زيادي درجامعه مي شود كه اين موضوع هزينه و تبعات زياد اقتصادي را براي جامعه در بردارد.

وي در ادامه به اهميت راه هاي مازندران اشاره و اظهار داشت : با توجه به كثرت پروژه هاي راهسازي در مازندران بايد اعتبارات بيشتري به اين استان تزريق شده ، چراكه با سرمايه گذاري مناسب و ايجاد يك راه ارتباطي ايمن مي توان ميليونها گردشگر و مسافر را به اين استان هدايت كرد.

نظر شما