شناسهٔ خبر: 57223 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری سیزدهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار آذربایجان شرقی

جلسه سیزدهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی در محل سالن جلسات معاونت مذکور در استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، سیزدهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار با حضور رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سلطانی مدیر کل راه و شهرسازی در محل سالن جلسات معاونت مذکور در استانداری برگزار شد.

سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در ابتدای جلسه ضمن خوش آمدگویی به مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه در خصوص دستور جلسه توصیحات لازم را ارائه داد.

در ادامه سعیدی رئیس اداره عمران و بهسازی پاورپوینت تهیه شده از عملکرد گذشته و برنامه های آتی را ارائه کرد.

مشاور طرح توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی محله ملازینال و یوسف آباد ''سار سهند'' نیز در خصوص مسائل حاشیه‌ای و مشکلات اجتماعی و اقتصادی محلات فوق توضیحات تکمیلی را بیان کرد.

رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز خواستار تشکیل جلسات بازآفرینی هر دو هفته یکبار شده و قرار شد گزارشات مدون هر هفته به دفتر وی ارسال گردد.

رحمتی برطرف کردن موانع، رصد عملکرد دستگاه‌های مربوط و زمان‌بندی برای انجام امور را از مهمترین برنامه‌های این ستاد دانست و اذعان کرد: مسئله بازآفرینی جزو وظایف و اولویت‌های استان مخصوصا کلانشهر تبریز است.

در ادامه در مورد مشکلات سکونت‌گاه‌ها و بافت‌های فرسوده شهرستان‌های سراب، مراغه، بناب و میانه نیز بحث و گفتگو به عمل آمده و در جهت رفع موانع سر راه دستورات لازم صادر گردید.

نظر شما