شناسهٔ خبر: 57239 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

میردادی خبر داد:

روکش آسفالت و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی جاسک در دستور کار قرار گرفت

میرداد میردادی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان خبر داد: بیش از ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی برای انجام عملیات روکش آسفالت و ایمن‌سازی در سال جاری اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان، میرداد میردادی در جلسه‌ای که با رادمهر فرماندار جاسک در محل فرمانداری جاسک برگزار شد گفت: ۴۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان جاسک بهسازی ، روکش آسفالت و ایمن سازی می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه شهرستان جاسک یکی از شهرستانهای استان است که دارای بیشترین طول راههای فرعی می باشد گفت: بیش از ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی برای این عملیات در سال جاری اختصاص داده شده است.

وی در این جلسه به مشکلات در بحث نگهداری جاده ها اشاره کرد و گفت : امیدواریم با همکاری فرمانداری محورهای این شهرستان هر چه سریعتر برای رفع مشکلات در عبور و مرور ایمن سازی و بهسازی شود.

میردادی همچنین از راههای فرعی و روستایی شهرستان بشاگرد نیز بازدید کرد و گفت : ۳۲ کیلومتر روکش آسفالت گوهران به بندربارک با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

معاون راهداری در ادامه سفر دو روزه خود در حوزه شرق استان از ادامه عملیات روکش آسفالت جاسک به جگدان بازدید کرد./

نظر شما