شناسهٔ خبر: 57307 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گزارش می‌دهد:

محدودیت‌های ترافیكی محورهای مواصلاتی کشور تا شنبه ۲۷ مرداد ۹۷

جاده چالوس مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آخرین محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور تا شنبه ۲۷ مرداد را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز کنترل ترافیک راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور تا شنبه ۲۷ مرداد ماه را اعلام کرد. این محدودیت‌ها به شرح ذیل است:

۱.موتورسیكلت:

در ادامه ممنوعیت تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر  دیروز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۵/۲۴ این ممنوعیت‌ها امروز پنجشنبه تا ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۷/۰۵/۲۷ ادامه داشته و تردد به این طریق از محورهای كرج – چالوس، هراز، فیروزكوه و محور تهران –  سمنان –  مشهد و بالعكس ممنوع است. با این حال تردد موتور سیكلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیك بلامانع خواهد بود.

۲.سواری:

درخصوص وسایل نقلیه سواری و تردد آنها از محور كندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ فردا جمعه مورخ ۹۷/۰۵/۲۶ الی یک بامداد روز شنبه ۹۷/۰۵/۲۷ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۵/۲۶ الی یک بامداد روز شنبه ۹۷/۰۵/۲۷  از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یكطرفه خواهد بود.

۳.نقلیه سنگین(به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):           

۳.۱- محور كندوان: تردد انواع تریلر، كامیون و كامیونت از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۳.۲-محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

ب- تردد كلیه كامیون‌ها و كامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۵/۲۴ و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های  ۹۷/۰۵/۲۵ و ۹۷/۰۵/۲۶ از محور هراز ممنوع می باشد.

نظر شما