شناسهٔ خبر: 57318 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی آخرین وضعیت توسعه راه‌های استان ایلام

بازدید معاون ساخت و توسعه راه‌های شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل كشور آخرین وضعیت توسعه راه‌های استان ایلام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام در این بازدید كه معاون امور عمرانی استانداری ایلام، مدیركل راه وشهرسازی استان، مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و معاونین و مسئولین اداره كل راه وشهرسازی استان نیز حضور داشتند محورهای ارتباطی حمیل- ایلام، ایلام- مهران، مهران- ملكشاهی، ایلام- دره شهر و تونل كبیركوه مورد بازدید قرار گرفت و ضمن تشریح آخرین وضعیت پروژه های عمرانی مربوطه راهكارهای تسریع روند اجرایی این طرح ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

كدخدازاده محور ایلام به مهران را به لحاظ تردد میلیونی اربعین بسیار مهم دانست و ابراز امیدواری كرد تا اربعین پیمانكاران قطعات مختلف این محور بتوانند نقاط حساس و گلوگاه‌های ترافیكی این محور را برای تردد تسهیل نمایند هر چند كه نسبت به سالهای گذشته امسال بیشتر مسیر به صورت چهارخطه زیر بار ترافیك قرار خواهد گرفت كه به نوع خود پیشرفت كار مناسب و چشمگیر است.

مدیركل راه وشهرسازی استان در این بازدید گفت: در تمامی محورهای استان ایلام هم اكنون كارگاه راه سازی فعال و قابل مشاهده است و نظیر این وضعیت در استان بی سابقه است.

میر جعفریان افزود: پروژه های عظیم راه سازی چه توسط شركت ساخت و زیربناهای حمل و نقل كشور و چه زیر نظر اداره كل راه وشهرسازی استان فعال بوده و این وضعیت نوید توسعه چشم گیر استان در سالهای آینده خواهد بود.

نظر شما