شناسهٔ خبر: 57330 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

هفتمین دوره مسابقات ارگان های دریایی در چابهار برگزار می شود

بندرانزلی قهرمان سیزدهمین دوره مسابقات ورزش های آبی جام دریانوردان شد

قهرمانی بنادر بندرانزلی مقام نخست سیزدهمین دوره مسابقات ورزش های آبی (شنا و قایقرانی) ویژه فرزندان پسر کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، در مسابقات ورزش های آبی (شنا و قایقرانی) ویژه فرزندان پسر کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی که طی روز های ۲۳و۲۴ مردادماه به میزبانی مشترک بندرنوشهر و کمیته ورزش سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد تیم های بندر انزلی با کسب ۲۵۱ امتیاز، بندر امام(ره) با ۱۷۰ امتیاز و شهید رجایی با ۱۵۳ امتیاز به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در مسابقات شنا که در روز نخست و در سه رده سنی برگزار شد، تیم های بندرانزلی با ۱۵۰ امتیاز، بندر امام (ره) با ۱۱۹ امتیاز و بندر چابهار با ۱۱۳ امتیاز به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند و جام اخلاق این مسابقات نیز به تیم چابهار اهداء شد.

در رشته قایقرانی نیز تیم های بندر انزلی با ۱۰۱ امتیاز ، بندر نوشهر با ۸۷ امتیاز و بندر شهید رجایی با ۷۵ امتیاز به ترتیب به مقام های اول تا سوم این مسابقات دست یافتند و جام اخلاق این مسابقات نیز به تیم بندر آبادان اهداء گردید.

در آئین اختتامیه این دوره از مسابقات، حسن یکدله پور؛معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و نائب رئیس کمیته ورزش اداره کل بنادرودریانوردی استان مازندران طی سخنانی ایجاد شادابی و نشاط و افزایش انگیزه در همکاران و خانواده های آنان را مهمترین هدف برگزاری مسابقات ورزشی در سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد.

محمد خادم بصیر؛ مدیریت بیمه، رفاه و بهداشت سازمان بنادر و دریانوردی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عبد الوهاب کاشی ها و شادروان محمدرضا اکبرپور دو تن از فعالان عرصه ورزش سازمان بنادر و دریانوردی که اخیراً به رحمت ایزدی پیوستند، ترویج فرهنگ و منش پهلوانی و روحیه جوانمردی را از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی برشمرد و از اهتمام جدی سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه ورزش در بین کارکنان سازمان و خانواده های آنان خبر داد.

یحیی یحیایی؛ دبیر اجرایی و مسئول کمیته فنی سیزدهمین دوره از مسابقات با ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره از مسابقات گفت: هفتمین دوره مسابقات ارگان های دریایی به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی سال جاری در بندر اقیانوسی چابهار برگزار خواهد شد.

نظر شما