شناسهٔ خبر: 57374 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير كل بنادر مازندران:

آزادگان افتخارآفرينان عرصه دفاع مقدس هستند

دیدار مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با بیان اینکه آزادگان افتخارآفرینان عرصه دفاع مقدس هستند، گفت: اقتدار و افتخارات نظام جمهوری اسلامی مرهون رشادتها و صبر و استقامت وصف ناپذیر آزادگان عزیز در دوران اسارت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، محمدتقی انزان پور در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی با اعلام این مطلب افزود : شما بهترین دوران عمر گرانبهایتان را در زندان های رژیم بعث عراق سپری کردید و سختی ها و ناملایمات فراوانی را برای حفظ آبروی ملت بزرگ ایران تحمل کردید.

وی با اشاره به ضرورت رسیدگی به مسایل و مشکلات یادگاران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: ما همواره مدیون رشادت ها و مجاهدت های ایثارگران هستیم و همه تلاش ما اینست که موضوع اشتغال فرزندان آزادگان عزیز را بطور جدی پیگیری کنیم تا دغدغه این عزیزان در این زمینه برطرف شود.بر اساس این گزارش، حسن تقوی مسئول امور ایثارگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران نیز ضمن قدردانی از توجه ویژه شخص مدیرکل و دیگر مسئولان اداره کل به مشکلات آزادگان عزیز، خواستار مساعدت بیش از پیش برای حل مشکل اشتغال فرزندان این عزیزان شد .

در ادامه مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اهداء لوح سپاس از مقام شامخ ۱۱ نفر از آزادگان شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر قدردانی کرد .

نظر شما