شناسهٔ خبر: 57376 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی ايرانشهر خبر داد:

افتتاح ۱۶ پروژ در جنوب سیستان و بلوچستان در هفته دولت

افتتاح جاده مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان از افتتاح ۱۶ پروژ راه و شهرسازی در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارس پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومي راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ایوب کرد، مدیرکل راه و شهرسازی این استان گفت: ۱۶ پروژ راه و شهرسازی با اعتبار تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: این ۱۶ پروژه شامل ۸ پروژه مسکن و ساختمان، افتتاح ۴۲۹ واحد مسکونی در شهرستان‌های ایرانشهر، چابهار و کنارک، است.

وی ادامه داد: ۵ پروژه عمران و بهسازی شهری، آسفالت معابر محلات هدف شهرهای ایرانشهر، چابهار و کنارک، احدث ساختمان مرکز بیماری‌های رفتاری و ژنتیکی در چابهار از جمله پروژه‌های قابل افتتاح است.

کرد افزود: کلنگ زنی ۴ پروژه دو باب مدرسه ۱۲ کلاسه در ایرانشهر، ساختمان مرکز بهداشت در ایرانشهر و احداث ساختمان فنی و حرفه‌ای در چابهار  و پروژه تامین روشنایی معابر کنارک نیز از جمله پروژه هاي افتتاحيه هفته دولت امسال است.

وی گفت: سه پروژه راهداری از جمله روکش آسفالت سرد امولسیونی محور کنارک زرآباد،  روکش آسفالت گرم محور ایرانشهر- دلگان و تعمیرات اساسی پل دامن از دیگر برنامه‌های هفته دولت در حوزه راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان است./

نظر شما