شناسهٔ خبر: 5741 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محمدجعفر علیزاده مطرح کرد:

ترویج فرهنگ استفاده از بتن با فناوری‌های نوین

سفر محمدجعفر علیزاده به اذربایجان شرقی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با ترویج فرهنگ استفاده از بتن با فناوریهای نوین اتفاقی بزرگ در کشور رخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمدجعفر علیزاده در حاشیه دیدار با رییس جهاد دانشگاهی گیلان و دیگر اعضای شورای سیاستگذاری کنفرانس ملی فناوریهای نوین بتن از روند برگزاری این کنفرانس در استان مطلع شد و در گفت‌وگو با ایسنا گفت: اگر فرهنگ استفاده از بتن با فناوریهای نوین را در ساختمانها جا بیندازیم اتفاق بزرگی در استفاده بهینه از انرژی و کیفیت ساختمانهای کشور رخ می دهد.

وی گفت: برگزاری این کنفرانس گام موثری در جهت تحقق این هدف بزرگ است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۳۹ بیمارستان با ۲۱ هزار و ۲۰۰ تخت در کشور در دست ساخت بود و با توجه به هدف گذاری که مد نظر بود ۲۸ بیمارستان با ۲هزار و ۴۶۰ تخت تحویل داده شد و تا پایان سال مالی ۹۳ ساخت مابقی بیمارستانها نیز تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیاست دولت بر مقوله سلامت یک نگاه عمیق است،اضافه کرد: در سال ۹۴ برای تحقق اهداف ارتقای سلامت در جامعه بودجه مناسبی اختصاص داده شده و رشد مطلوبی هم داشته است.

مهندس علیزاده با بیان اینکه در گیلان از غربی ترین شهرستان گیلان که آستارا است تا شهرستانهای شرقی استان نظیر شهر ستان لنگرود بیمارستانهایی در حال ساخت است، ادامه داد: بیمارستان بزرگ ۴۰۰ تخت خوابه رشت با طراحی ویژه و با تاکید بر درمان بیماریهای مغز و اعصاب در مرکز استان در حال ساخت است.

وی گفت: در کشور پروژه های شاخص زیادی توسط سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی ساخته شده است و تکمیل سالن اجلاس، ساختمان مجلس شورای اسلامی و کتابخانه ملی ایران، امسال هم از پروژه های شاخص کشور به شمار می روند.

طرح توسعه حرم حضرت معصومه (س) و حضرت شاه چراغ هم دو تا از پروژه‌های شاخص در کشور محسوب می شوند که برای پاسخگویی به خیل عظیم زائران کشور طراحی شده اند.

نظر شما