شناسهٔ خبر: 57461 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز اطلاعات پلیس راهور اعلام گفت:

کنترل ۲۴۰ هزار کیلومتر جاده‌های اصلی کشور توسط گشت و پاسگاه‌های پلیس

دوربین رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتطامی گفت: ۲۴۰ هزار کیلومتر جاده های اصلی کشور تحت کنترل دوربین و گشت و پاسگاه های پلیس است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا سرهنگ نادر رحمانی افزود: نصب دوربین های کنترل سرعت در جاده های کشور موجب شده که رانندگان، از رانندگی با سرعت غیر مجاز خودداری کنند و این اقدام از میزان تصادفات شدید و مرگ آور در بزرگراه ها و مسیرهای اصلی بین شهری کاسته است. 

وی با اشاره به تعطیل بودن روز چهارشنبه به مناسبت عید قربان اظهار داشت: با توجه به تعطیل پیش رو از همین امروز شاهد افزایش تردد در جاده ها به خصوص مسیرهای شمالی هستیم و با توجه به افزایش سفر از رانندگان می خواهیم قبل از شروع سفر خودروهای خود را از لحاظ فنی چک کرده و پس از اطمینان از سلامت خودرو اقدام به سفر کنند.

وی گفت: مردم سعی کنند با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و جلوگیری از هرگونه سرعت و سبقت غیر مجاز حافظ جان و مال خود باشند.

وی درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر بارش پراکنده باران در مسیر کلاره استان مازندران، برخی نقاط مسیر رشت به قزوین، محدوده امامزاده هاشم و مه گرفتگی ارتقاعات فیروزکوه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تصریح کرد: مسیر جنوب به شمال کرج به چالوس محدوده سد کرج، مسیر جنوبی آزادراه کرج به قزوین و باند جنوبی آزاد راه کرج به تهران ترافیک سنگین گزارش شده است./

نظر شما