شناسهٔ خبر: 57476 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توزیع لاستیک حواله‌ای برای ناوگان جاده‌ای گلستان

لاستیک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت که تعداد ۲ هزار و پانصد و سی و چهار حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی برای ناوگان سنگین جاده‌ای استان در مراکز پیش بینی‌شده‌ توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از راهداری گلستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل این استان گفت: با اجرای طرح تامین و توزیع لاستیک ناوگان جاده‌ای استان در نیمه دوم تیرماه‌ امسال، تا پایان روز یکشنبه ۲۸ مردادماه جاری تعداد ۲ هزار و پانصد و سی و چهار حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی برای ناوگان سنگین جاده‌ای استان در مراکز پیش بینی‌شده‌ توزیع شد.

مهدی میقانی اضافه کرد: انواع لاستیک‌های توزیع شده از نوع تولیدات داخلی و خارجی بوده که از طریق پنج عامل فروش رسمی استان دریافت می شوند.

این مقام مسوول در گلستان خاطرنشان‌کرد: رانندگان و مالکان ناوگان جاده‌ای غرب استان برای دریافت حواله لاستیک به پایانه مسافربری شهرستان گرگان‌ و رانندگان و مالکین ناوگان جاده‌ای شرق استان باید به اداره راهداری‌وحمل‌ونقل‌جاده‌ای شهرستان گنبدکاووس مراجعه کنند.

میقانی ادامه‌داد: با توجه به تقاضای روزافزون رانندگان و مالکین ناوگان، اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با همکاری استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل و عاملین فروش، در حال‌ پیگیری برای افزایش تنوع و تعداد عوامل توزیع لاستیک در سطح استان هستند./                                                                                                                        

نظر شما