شناسهٔ خبر: 5748 - سرویس كتابخانه پايگاه خبري
نسخه قابل چاپ

معرفی کتاب؛

قوانين ومقررات كنترل‌هاي جاده‌اي

قوانين ومقررات كنترل‌هاي جاده‌اي كتاب قوانين ومقررات كنترل‌هاي جاده‌اي با همكاري اداره كل و تشكل‌هاي صنفي و پژوهشكده فرهنگ، هنر و معماري جهاد دانشگاهي منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران عارف رومينا معاون فني، ايمني و بهره برداري از چاپ كتاب قوانين و مقررات كنترل‌هاي جاده اي خبر داد و گفت: اين كتاب كه با همكاري اداره كل و تشكلهاي صنفي و پژوهشكده فرهنگ، هنر و معماري جهاد دانشگاهي صورت گرفته به تعداد ۳۵۰۰جلد چاپ ونشر گرديد.

وي هدف از چاپ اين كتاب را آشنايي هر چه بيشتر ضابطان و عوامل كنترلي با قوانين ومقررات حاكم وكاربردي در حمل ونقل جاده اي دانست تا ضمن وحدت رويه در برخوردها موجبات رعايت حقوق شهروندي را نيز فراهم ساخته است .

اين كتاب در ۵بخش حمل ونقل مواد خطرناک، نحوه بارگيري حمل و مهار ايمن بار وسايل نقليه باربري جاده اي، مقررات حمل ونقل بار در راه‌هاي كشور و جابجايي محمولات ترافيكي، قوانين و مقررات در حمل ونقل جاده اي بار و مسافر، قوانين و مقررات در حمل و نقل بين المللي جاده اي بار و مسافر تدوين و گردآوري شده است .

برچسب‌ها:

نظر شما