شناسهٔ خبر: 5752 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حضور استاندار تهران در محل عوارضي تهران –قم/سفر ۹۰۰ هزار نفر با ناوگان عمومی جاده‌ای استان تهران به اقصی نقاط كشور

حضور استاندار تهران در محل عوارضي تهران –قم صبح امروز استاندار تهران از محل عوارضي تهران –قم بازديد كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان تهران٬ هاشمي استاندار تهران به منظور بازديد ازنحوه ارائه خدمات به مسافران  نوروزي از گيت هاي عوارضي  آزاد راه تهران- قم، راهداري ، پليس راه تهران –قم و تيم هاي موقت مستقر در محل شامل هلال احمر، اورژانس، امداد خودرو، ميراث فرهنگي و گردشگري بازديد به عمل آورد .

وی ضمن تبريك سال نو و بازديد از دو دستگاه اتوبوس عازم مسيرهاي برون استاني سوالاتي از مسافران نوروزي از نحوه خدمات رساني و نحوه خريد بليت و قيمت خدمات و... داشت.
هاشمي همدلي و هم افزايي و هماهنگي دستگاههاي مستقر در اين محل را مورد تقدير قرار داد و از مردم نيز به جهت توجه به توصيه هاي دستگاههاي دولتي و توزيع سفر و رعايت مقررات قدرداني ويژه کرد.

در طرح نوروزي سال جاري تاكنون( از ۲۵/۱۲/۹۳ لغايت ۸/۱/۹۴ ) قريب به نهصد هزارنفر مسافر از طريق ناوگان عمومي جاده اي از مبداء استان تهران به اقصي نقاط كشور سفر كردند. همچنين بر اساس گزارش آماري مركز مديريت راههاي استان تهران آمار وسایل نقليه ورودي به استان تهران ۳ميليون و ۶۶۵ هزار و ۲۲۳ دستگاه و آمار وسایل نقليه خروجي از استان تهران از ابتداي طرح نوروزي (۲۵/۱۲/۹۳) تا پايان روز هشتم فروردين ماه سال جاري ۴ميليون و۲۵۸هزار و۶۵۷دستگاه بوده است  .

نظر شما