شناسهٔ خبر: 57521 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی تشریح کرد:

افتتاح پروژه‌های راهسازی استان زنجان در هفته دولت

كليم اله وثوقي مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه‌های راهسازی محورهای زنجان- دندی و زنجان- بیجار در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کلیم‌الله وثوقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان درباره افتتاح پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در حال انجام و بهره‌برداری به مناسبت هفته دولت گفت: چند پروژه راه‌های روستایی در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.

وی افزود: دو قطعه در محوز زنجان، دندی به طول ۲۵ و ۳۰ کیلومتر و یک قطعه در محور زنجان، بیجار به طول ۱۵ کیلومتر است که هر ۳ قطعه با برآورد اولیه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان آغاز شده است. همچنین ۱۲پروژه بازآفرینی شهری در حوزه شرکت عمران بهسازی داریم که شرکت بازآفرینی شهری در حال انجام کارهای این پروژه است.

این مدیر استانی در ادامه با اشاره به پروژه‌های بزرگراهی توضیح داد: حدود ۳۰ کیلومتر هم پروژه بزرگراهی و راه اصلی آسفالت داریم که تا ۳ ماه آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

وثوقی اضافه کرد: ۴ پروژه بازآفرینی شهری نیز در محلات هدف دنبال می‌شوند که تا دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهند رسید. پروژه دو ساختمان دولتی سازمان امور مالیاتی و پزشک قانونی هم در حال انجام است که بهره‌برداری از آن‌ها به هفته دولت نرسید و سال آینده افتتاح خواهند شد./

نظر شما