شناسهٔ خبر: 57539 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شیری خبر داد:

افتتاح ۲۷ پروژه مسکن مهر استان هرمزگان در هفته دولت

غلامحسین شیری مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان هرمزگان از افتتاح ۲۷ پروژه مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، غلامحسین شیری ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: هفته دولت زمانی است برای نشان دادن تلاش‌ها و زحماتی که مسئولان برای حمایت و پشتیبانی از میلیون‌ها نفر از مردم ایران انجام داده اند.

وی در ادامه افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است برای تجلیل از تفکر انقلابی دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر که با سرلوحه قرار دادن نام و اهداف خود حرکتی پرمعنا را در دفتر عدالت ایران اسلامی رقم زدند.

این مقام مسئول درباره افتتاح پروژه‌های مسکن هفته دولت عنوان کرد: تعداد ۲۷ پروژه مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر بندرعباس، میناب، رودان و بندرلنگه افتتاح می‌شود.

شیری با اشاره به تعداد واحدهای مسکن مهر قابل افتتاح در این هفته نیز اظهار کرد: تعداد سه هزار و ۱۸۰ واحد مسکن مهر با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال ساخته و به دستگاه های مربوطه تحویل داده شده است.

وی در پایان یادآور شد: اعتبار هزینه شده در پروژه های مسکن مهر از محل تسهیلات بانک و آورده متقاضیان تامین شده است.

۳۶ پروژه راه روستایی در هفته دولت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به افتتاح ۳۶ پروژه راه روستایی در هفته دولت اظهار کرد: این تعداد پروژه در راه مواصلاتی روستایی شهرستان های بستک، بندرخمیر، بندرعباس، بندرلنگه، حاجی آباد و میناب افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

شیری تشریح کرد: طول راه های مواصلاتی روستایی قابل افتتاح ۹۵.۶ کیلومتر است که با هزینه ای بالغ بر ۳۷۷ هزار میلیون ریال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این مقدار راه روستایی بخش اعظمی از مشکلات راه مواصلاتی روستایی در استان رفع می‌شود.

نظر شما