شناسهٔ خبر: 57592 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک خبر داد:

اتمام عملیات روکش ماسه آسفالت محور دیهوک – طبس

آسفالت عملیات روکش ماسه آسفالت به طول ۲.۵ کیلومتری از محور دیهوک – طبس به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی،  عملیات روکش ماسه آسفالت به طول ۲.۵ کیلومتری از محور دیهوکطبس به پایان رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک، از انجام عملیات روکش ماسه آسفالتی۷ کیلومتر در محورهای حوزه استحفاظی این اداره خبرداد و گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون به منظور ارتقای ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی حوزه دیهوک این محورها روکش ماسه آسفالت شده است.

وی، با بیان اینکه ۲.۵ کیلومتر از روکش ماسه آسفالت محور دیهوکطبس حد فاصل کیلومتر ۵ تا ۷.۵ این محور در طول هفته جاری انجام گرفته است، ادامه داد: از ابتدای تیرماه در حوزه راههای حوزه استحفاظی این اداره ۷ کیلومتر روکش ماسه آسفالت صورت گرفته است که ۴.۵ کیلومتر آن در نیمه اول تیرماه و در محور سه راهی راهداران به سمت خوسف و بیرجند انجام گرفته است و ۲.۵کیلومتر هم در هفته جاری در محور دیهوکطبس به پایان رسید.

آخوندی، با تاکید براینکه بخش دیهوک بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین را بواسطه قرار گرفتن در کریدور جنوب به شمال و شمال شرق کشور را دارا است باعث ضربات سنگین به آسفالت و از بین رفتن آن می شود، گفت: روکش‌های ماسه آسفالت انجام شده طی این مدت با هدف پیشگیری از تخریب نشدن بیشتر رویه های آسفالتی، انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک، تصریح کرد: پروژه روکش ماسه آسفالتی محور دیهوکطبس به صورت امانی و در مدت زمان یک هفته اجرایی شد.

که برای اجرای آن از محل تامین قیر رایگان از سوی اداره کل متبوع و اعتبارات داخلی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک هزینه شده است.

وی در پایان متذکر شد: از ابتدای سال جاری تاکنون علاوه بر پروژه‌های فوق عملیات لکه‌گیری آسفالت به میزان ۱۶۵۰ تن در محورهای حوزه استحفاظی دیهوک از جمله اقدامات این اداره در حوزه نگهداری از راه‌های بخش در این مدت بوده است.

نظر شما