شناسهٔ خبر: 57646 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری اعلام کرد:

تأکید بر نقش چشمگیر ستاد ملی بازآفرینی در رفع مشکلات بافت‌های ناکارآمد/ آمادگی مجلس در کمک‌ به پیشبرد اهداف ستاد ملی بازآفرینی

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه ستاد ملی بازآفرینی می‌تواند شهرها زنده کرده و حیاتی دوباره به آن‌ها ببخشد گفت: ما می‌توانیم از طریق همکاری و هماهنگی‌های ستاد ملی ضمن حفظ آثار تاریخی، پروژه‌های فرسوده را به روز کرده و شرایط ایده آل برای تداوم زندگی شهروندان را در سطح شهرها ایجاد کنیم.

بهمن طاهرخانی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر نقش چشمگیر برگزاری ستاد ملی بازآفرینی شهری در حوزه رسیدگی به بافت‌های ناکارآمد در کشور بیان کرد: خوشبختانه  ستاد ملی بازآفرینی به صورت منظم و با حضور فرهیختگان و متخصصان در این حوزه برگزار شده  و به بررسی شرایط مناطق ناکارآمد در تمامی استان ها وشهرستان‌ها می‌پردازد که مسئله بسیار مهمی به شمار می‌رود.

طاهرخانی با بیان اینکه اگر جلسات مذکور به صورت جدی و دلسوزانه ترغیب شود قطعا نتایج بسیار مطلوبی بر جای خواهد گذاشت گفت: باید تلاش شود تا جلسات ستاد ملی به نقاطی خاص محدود نشده و درنهایت بتواند تحول عظیمی در سطح کشور چه شهرهای کوچک و چه بزرگ ایجاد کند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی همچنبن اعلام کرد: بدون شک مشکلات مربوط به کلانشهرها و سیاست‌های شهری توسط یک فرد و یا یک دستگاه رفع نشده و برای برطرف کردن چالش‌ها و برون رفت از معضلات باید تمامی بخش‌های ذیربط وارد عمل شوند.

این مقام مسئول با تأکید براینکه ستاد ملی بازآفرینی می‌تواند شهرها زنده کرده و حیاتی دوباره به آن‌ها ببخشد گفت: ما می‌توانیم از طریق همکاری و هماهنگی‌های ستاد ملی ضمن حفظ آثار تاریخی، پروژه‌های فرسوده را به روز کرده و شرایط ایده آل برای تداوم زندگی شهروندان را در سطح شهرها ایجاد کنیم.

طاهرخانی وی در پایان در اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی در این حوزه بیان کرد: در این بین مجلس شورای اسلامی باید با تصویب قوانین به روز و کارآمد، اقدامات مربوطه را تسریع و هر چه زودتر پروژه‌ها را به نقطه ایده‌آل برساند، چرا که باید روند مهاجرت‌ها در کشور متوقف شده و همکاری لازم بین وزارتخانه‌های ذیربط و مجلس در این راستا وجود داشته باشد./

نظر شما