شناسهٔ خبر: 57701 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

آزادگان بندر خرمشهر تقدیر شدند

تقدیر به مناسبت گرامیداشت سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان بندر خرمشهر تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، در نشستی با حضور رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی خرمشهر از سه تن از آزادگان بندر خرمشهر تقدیر شد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در این نشست ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی گفت: موفقیت و جایگاه امروز ما به برکت خون شهدا و مردانگی های رزمندگان دفاع مقدس صورت گرفته است.

محمد محسنی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران الگوهای جاودانه ای برای ملت ایران هستند، افزود: نباید اجازه دهیم گذشت زمان باعث فراموشی رشادت ها و دلاوری های این عزیزان شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و فداکاری در تمام دنیا مورد توجه است، گفت: آزادگان در دوران دفاع مقدس درسهایی از مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی را به یادگار گذاشتند که فراموش شدنی نیست.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با تأکید بر قدردانی و خدمت خالصانه به آزادگان اظهار کرد: وظیفه ما تجلیل از مردانگی و مروت آزادگان است و ما در قبال رفع نیازها و خواسته های این عزیزان مسؤل هستیم و باید طبق ضوابط و مقررات به وضعیت آن ها رسیدگی کنیم.

در ادامه آزادگان بندر خرمشهر به بیان خاطرات خود از سالهای اسارت، مشکلات درخواست ها و انتظارات خود پرداختند.

در پایان این نشست مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر به پاس فداکاری ها و رشادت های آزادگان این بندر با تقدیم لوح سپاس و هدیه از آنان تقدیر کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما