شناسهٔ خبر: 57716 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پيام تبريک مه آبادی به مناسبت روز کارمند

مه‌آبادی رحمت اله مه آبادی رئيس هيئت مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوايی ايران در پيامی روز کارمند را تبريک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، مه آبادی در پیام خود چنین آورده است: «پیامبراکرم (ص) می‎فرماید: "وقتی خداوند برای بنده‎ای نیکی خواهد، حاجت مردم را در دست او قرار می‎دهد."

در نظام اسلامی، افتخار خدمتگزاری مردم به عنوان موهبتی الهی به کارگزاران دولت واگذار می شود تا در جهت رفع مشکلات و بازسازی های جامعه همت گماشته و منشاً خدمت باشند.

اینکه کارمندان در جایگاهی هستند که می‎توانند نیازی را رفع کنند، خاطری را شاد کنند، غمی را بزدایند، بی‎پناهی را پناه دهند و مظلومی را یاور باشند، باید شاکر پروردگار متعال باشند و کار را همچون لطفی بزرگ از سوی خداوند متعال عهده‎دار شوند و آن را به بهترین شکل بجا آورند.

خدمت به مردم، مسئولیت‎پذیری، انضباط، امانتداری، پیگیری و جدیت، پایبندی به عهد و شایسته‎سالاری و جانشین‎‎پروری از مفاهیم و مواردی است که می‎تواند زمینه رشد و تعالی کارمندان را فراهم سازد.

اینجانب چهارم شهریور، روز گرامیداشت کارمندان، را به شما همکاران گرامی تبریک می‎گویم و آرزو می‎کنم بتوانیم در کنار یکدیگر شرکت مان را در فراز و نشیب‎های آتی، در جهت تحقق اهداف خطیر و متعالی آن به پیش ببریم.»

نظر شما