شناسهٔ خبر: 57725 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سومین روز از هفته دولت صورت گرفت:

بازدید بلوردی از پروژه‌های شرق استان کرمان

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از پروژه‌های شرق استان در هفته دولت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان به منظور رفع موانع اجرایی از پروژه‌های مهم راهسازی شرق استان، پروژه‌های حوزه فنی و اجرایی و ساختمان‌های دولتی و همچنین مسکن مهر بازدید و دستوراتی را در خصوص تسریع در عملیات اجرایی آنان ابلاغ کرد.

بلوردی در این بازدیدها ضمن تاکید بر تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های در دست اقدام، عنوان کرد: یکی از راهکارهای برون‌رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده که وزارت راه وشهرسازی توجه ویژه‌ای به این مهم دارد.

وی ضمن اشاره به محور در دست احداث دارزین- دهبکری افزود: قطعه اول بزرگراه دارزین- دهبکری به طول ۱۰ کیلومتر در دست احداث است و تاکنون چهار میلیارد ریال اعتبار به اجرای این پروژه اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان پیشرفت فیزیکی پروژه را تاکنون ۵۰ درصد اعلام و بر لزوم سرعت بخشیدن به آن با تامین اعتبار لازم  تاکید کرد.

بلوردی در سفری یک‌روزه به شرق استان از اراضی جنوب اتوبان خلیج فارس، روند احداث پل ولایت و کتابخانه وزارت نفت و مسکن مهر در شهرستان بم بازدید به عمل آورد.

وی همچنین در ادامه سفر به شرق استان در  شهرستان ریگان حضور یافت و از راه روستایی احمدیه، ساختمان بخشداری گنبکی، جاده ریگان- جاسک،باند دوم ریگان نرماشیر، سایت اداری راه وشهرسازی و ساختمان جدید فرمانداری بازدید کرد.

گفتنی است، در این بازدیدها مهندس کارآموزیان معاونت ساخت و توسع راههای اداره کل راه وشهرسازی، فرماندار بم و ریگان، تنی چند از کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی و پیمانکاران پروژه های مریوطه نیز حضور داشتند.

نظر شما