شناسهٔ خبر: 57738 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پورسلان خبر داد:

بهره‌برداری از ۵۹ پروژه راه و شهرسازی در هفته دولت

عباس پورسلان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: امسال در هفته دولت ۵۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی سه هزار و ۳۰۳ نفر در حوزه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، عباس پورسلان با حضور در نمایشگاه هفته دولت، با اشاره به برنامه‌های این اداره به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: برای هفته دولت پروژه‌های متعددی را در حوزه‌های مختلف آماده افتتاح داریم که در حوزه راه در دو بخش راه اصلی و راه‌های روستایی، حوزه بازآفرینی شهری، حوزه فنی و اجرایی شامل ساخت ساختمان های دولتی و عمومی و مسکن مهر، پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در بخش مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان افزود: در این بخش که شامل احداث‌‌ راه‌های اصلی و فرعی در استان است، ۹ پروژه آماده افتتاح داریم. همچنین در بخش راه روستایی ۴۴ پروژه و در بخش مدیریت فنی و اجرایی ۲ پروژه را آماده افتتاح داریم که همه این پروژه‌ها در طول روزهای آینده با حضور مسئولان به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه بازآفرینی شهری تصریح کرد: در این حوزه که یک حوزه بسیار مهم در استان است ۴ پروژه آماده افتتاح هستند، همچنین در بخش مسکن مهر، ۲هزار و ۳۸۰ واحد مسکن به بهره‌برداری خواهند رسید که عمده این واحدها در شهرستان‌های ماهشهر، شوشتر و دزفول هستند.

پورسلان ادامه داد: مجموعا امسال در هفته دولت ۵۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳ هزار و ۳۰۳ نفر در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در شرایط مالی فعلی و با توجه به وضعیت اعتباری دولت، به بهره‌برداری رساندن این تعداد پروژه یک حرکت قابل توجه است و در این زمینه دولت و استاندار خوزستان، توجه ویژه‌ای به بخش راه و شهرسازی خوزستان داشته‌اند و امسال نیز قول مساعد داده‌اند تا به این بخش نگاهی خاص داشته باشند.

نظر شما