شناسهٔ خبر: 5776 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

تردد یک سوم مسافران نوروزی استان فارس از مسیرهای جنوبی

بارش برف و باران در جاده هراز مدیر کل راه وشهرسازی لارستان گفت: یک سوم مسافران استان فارس از مسیرهای جنوبی استان تردد می‌کنند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي لارستان مهندس داریوش نصر مدیر کل ضمن بازدید از محورهای جنوب استان  عنوان داشت: با توجه به نصب دستگاههای تردد شمار در محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل از تاریخ ۲۵ اسفند۹۳ تا ۹ فروردین ۹۴ بيش از ۳۸۶هزار و ۵۷۱ خودرو عبوركرده اند كه بيشترين تردد مربوط به محور لار- بندرعباس با ۱۱۴۱۴۲ خودرو، لار- جهرم ۱۰۵۰۸۱ خودرو، در محور لامرد- مهر ۹۰۷۲۳خودرو و در محور لار- بستک ۷۶۶۲۵ خودرو بوده است.

وی افزود: جهت افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای عملیات رفع بیش از ۲۵ نقطه حادثه خیز با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال در حال انجام است و حدود ۱۲۴ کیلومتر از مسیرهای حوزه استحفاظی این اداره کل روکش آسفالت شده .

مهندس نصر ادامه داد:۱۶۵۰ کیلومتر از راههای خط کشی شده و بیش از ۱۲ هزار تابلواطلاعاتی در ۶۰۰مترمربع تابلوهای اخباری وبیش از ۳۵۰ کیلومتر طولی و۵۰ نقطه عرضی شیارهای لرزاننده و ۳۶ نقطه آرام سازی شده است.

وي همچنين از مردم منطقه خواست تا انتقادات وپيشنهادات خود را از طريق پيام كوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومي اداره كل در ميان بگذارند.

نظر شما