شناسهٔ خبر: 57830 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کلنگ‌زنی مدرسه ۶ کلاسه در روستای کمب شهرستان چابهار

کلنگ زنی ساخت مدرسه ۶ کلاسه در روستای کمب شهرستان چابهار  با حضور استاندار و معاونان وزارت راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از استانداری سیستان و بلوچستان، سید دانیال محبی، استاندار این استان، در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با زیربنای ۷۹۰ متر و در دوطبقه و به صورت اسکلت ساخته می شود.

وی افزود: تمام موارد ۲۱ گانه مبحث مقاوم سازی در ساخت این مدرسه لحاظ خواهد شد و اعتبار آن به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال از محل شرکت بازآفرینی شهری است. 

محبی گفت : این پروژه در بازه زمانی ۱۸ ماهه اجرا خواهد شد. 

وی تصریح کرد : علاوه بر ساخت این مدرسه ۱۰ میلیارد تومان جهت ایجاد و آسفالت معابر در روستای کمب اختصاص داده شده است.

محبی ضمن تقدیر از توجه ویژه دکتر روستا معاون راه و شهرسازی به مناطق محروم گفت: هرچه قدر انسان به کار عشق بورزد، بیشتر لذت خواهد برد و کار برای او ارزشمندتر می شود و کیفیت کار بالا می رود.

استاندار افزود : کار کردن در منطقه محروم مستلزم عشق و علاقه است و خدمت در این مناطق توفیق و صدقه جاریه ای است که از جانب خداوند نصیب انسان می شود . 

مجید روستا، معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این مراسم اظهار داشت : در حال حاضر ۲۵ پروژه نظیر ساخت مراکز فنی و حرفه ای ، مراکز بهداشتی ، بهسازی شبکه معابر ، با اعتبار بیش از ۲۷ میلیارد تومان در طی سه ماهه سال ۹۷ کلنگ زنی شده است .

وی تصریح کرد : این پروژه ها تاکنون به کمک و مشارکت دهیاری ها پیش رفته است که جای تقدیر دارد.

روستا، نگهداری از محله و فضاهای عمومی  را توسط اهالی مورد تاکید قرار داد و مشارکت هرچه بیشتر مردم را در راه توسعه خواستار شد./

نظر شما