شناسهٔ خبر: 5784 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير راهداری راه و شهرسازي سیستان و بلوچستان خبر داد:

انجام بيش از ۱۰۰عمليات امدادرساني به مسافران نوروزي در سیستان و بلوچستان

استقبال راهداران گلستان مديرراهداری راه و شهرسازي سیستان و بلوچستان گفت: از زمان آغاز طرح راهداري ويژه نوروز در ۲۵ اسفندماه گذشته تا پايان روز یکشنبه نهم فروردين ماه، بيش از۱۰۰ عمليات امدادرساني از سوي راهداران و گشت هاي راهداري استان به مسافران نوروزي ارائه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، منصور ملاشاهی  گفت: عمليات امدادرساني و خدمات رساني راهداران شامل كمك به مسافرين در راه مانده و اسكان آنان در مكان هاي امن و راهدارخانه ها و برقراري ارتباط آنان با ساير دستگاههاي امدادرسان مي شود.

وي ادامه داد: عمليات امدادرساني به مسافران و رانندگان با توجه به ايام نوروز و ازدياد مسافرت ها و به منظور جلوگيري از انسداد راه ها و فراهم سازي سفري ايمن و خاطره انگيز از سوي گشت هاي راهداري كه مجهز به دستگاههاي GPSو امكانات راهداري هستندبه رانندگان و مسافران ارائه مي شود.

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان  از اقدامات ويژه و مهم اين ايام را، پاكسازي و نظافت مستمر حريم جاده ها، پارکینگ ها و نمازخانه های بین راهی گفت: شستشو و تعويض تابلوهاي فرسوده و معيوب و جمع آوري نخاله و موانع از سطح جاده ها از اقدامات ديگر راهداري است كه در راستاي طرح پاك و زيباسازي جاده ها براي تردد روان، ايمن و لذتبخش مسافران در سطح راه ها انجام شده است.

ملاشاهی  افزود: همچنين،ساماندهي وسائط نقلیه ای   كه موجب اختلال تردد در سطح راه ها مي شوند، رفع نواقص روشنايي جاده ها و نصب چراغهاي چشمك زن سولار و تعميرچراغ  هاي چشمك زن معيوب، احياي خط كشي و غيره از اقدامات ديگر راهداري است كه توسط گشت هاي راهداري در راستاي سفر ایمن و سالم برای مسافرین صورت گرفته است.

نظر شما