شناسهٔ خبر: 57853 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پنجمین روز از هفته دولت؛

کلنگ احداث تکمیل راه روستایی محور راین- گلزار به زمین زده شد

کلنگ زنی آیین کلنگ‌زنی احداث تکمیل راه روستایی محور راین- گلزار در پنجمین روز از هفته دولت با حضور مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمان، بابایی فرماندار کرمان و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی کرمان، در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور بلوردی مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمان، بابایی فرماندار کرمان و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستان کلنگ احداث تکمیل راه روستایی محور راین- گلزار به زمین زده شد.

محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در حاشیه این مراسم با اشاره به موقعیت استراتژیک این راه گفت: محور راین به گلزار یکی از بااهمیت‌ترین پروژه‌های پدافند غیرعامل در حوزه راهسازی اداره کل راه وشهرسازی استان کرمان می‌باشد.

وی با بیان اینکه هزینه اجرای پروژه در مجموع ۱۴میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: تکمیل محور راین به گلزار(حدفاصل دوراهی آبشار- زارچوییه) ۷ کیلومتر طول دارد که با بهره‌برداری از آن ۲۶خانوار از راه آسفالته مناسب برخوردار می‌شوند.

بلوردی با اشاره به اینکه باید امکانات رفاهی روستاییان را بیشتر کنیم تا ماندگاری آنها در روستاها افزایش پیدا کند، افزود: توسعه، عمران، آبادی و درآمد کشور مدیون زحمات روستاییان است و دولت وظیفه دارد تا عمران و آبادی را به روستاها بیاورد.

وی افزود: احداث راه‌های آسفالت در روستاها نقش موثری در توسعه روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها دارد.

نظر شما